Novinka v marketingu – provonění interiéru - scent marketing

  

 

 


ovonění prostor nákupního centraOdlište se od konkurence, přitáhněte si nové zákazníky a zvyšte objem nákupů za pomoci aroma marketingu.


Provonění prostor je proto téměř pro každého! Pro obchody, hotely, restaurace, pasáže, banky, atd. Vyzkoušejte scent marketing. Budete mít šťastné a spokojené zákazníky, kteří si zapamatují vaši značku!

Chcete více prodávat? Aby se k vám zákazníci rádi vraceli? Mluvili o vás se svými přáteli? Vzpomínali na vás, že se u vás dobře cítí? Aroma marketing je přesně pro vás. Lidé si vás oblíbí a budete kladně hodnoceni širokou veřejností, neboť se zvýší společenská prestiž vaší značky a společnosti.

 

Oslovte nás a vyzkoušejte!
Sami uvidíte, že se vám vyplatíme. Vytvoříme jedinečnou identitu vaší značky, marketingu, zacílení a nalezneme tu pravou vůni, která vaši značku posílí.



Komplexní řešení:
Velmi efektivní může být scent marketing zejména v prostředí plném dalších smyslových spouštěčů, jako je využití bohatého osvětlení, ozvučení a luxusního prostředí. Více na stránce o smyslovém marketingu.


Udržíme vaše stálé zákazníky a přivedeme nové tím, že vytvoříme pohodovou a domáckou atmosféru.
Cilte na všechny smysly vašich zákazníků! Čich je úžasný smysl, ovlivňuje emoční část mozku, stačí jen krásná vůně a zákazník se u vás hned cítí lépe, má lepší náladu, stráví u vás více času v průměru o 15,9% a tím stoupá jeho ochota ke koupi o 14,8%.  Pokud opět ucítí podobnou vůni, vyvolává to v něm vzpomínku spojenou s vaším obchodem. To z provonění interiéru udělá ideální prostředek k vytvoření zapamatovatelné identity vašeho produktu či služby, která zůstane zákazníkům dlouho v paměti.
Při příjemném čichovém vjemu se zvyšuje náš zájem o zboží a ochota komunikovat o 18,8%. A to se vyplatí!

V zahraničí se tomu říká smell vertising neboli čichová reklama, která získává čím dál více na síle.

 

Zážitky pro zákazníky:
Připomene-li nám vůně příjemný zážitek, podvědomě si k nové skutečnosti vytvoříme pozitivní vztah. Spojení příjemné vůně s nabízeným zbožím či službou se přímo vybízí, protože posiluje pozitivní emoce v nákupním rozhodování. Provonění interiéru je sice skvělé řešení, ale zásadní podmínkou úspěchu je sladit ho s povahou propagovaného zboží či služeb, s aroma marketingem neobtěžovat, sladit ho s věkovou skupinou či pohlavím. A proto jsme tady my, profesionálové v oboru čichového marketingu, pokud se vám líbí tento počeštěný výraz. Kontaktujte nás pro více informací.

provonění prostor sauny, vířivky a bazénuPřípadová studie:
2 obchody s oblečením, stejný sortiment, podobné místo, stejná návštěvnost. Nově se v obchodě "A" zvedly ceny o 10%, ovoněl se prostor, pustila se hudba. V obchodě "B" zůstaly stejné ceny, nadále bez hudby a provonění interiérů. Po několika týdnech se test vyhodnotil s výsledkem, že v obchodě "A" s použitím scent marketingu se prodalo o 30% více zboží než v obchodě "B", který zůstal scent marketingem netknutý.

Pro další případové studie z Česka i zahraničí nás kontaktujte.

 

Přístroje – aroma systémy:
Na ovonění místností používáme nejmodernější air condition přístroje, chcete-li aroma systémy, které jsou plně elektronické, nastavitelné a přizpůsobivé pro každého zákazníka. Například lze nastavit dny a čas, kdy je přístroj v provozu, a tím aroma systém při provonění interiérů maximálně ekonomicky zefektivnit. Nejnovější aroma přístroje jsou nastavitelné i přes internet.
Ovoňování místností funguje na bázi difuze, z aroma přístroje vychází pára. Nejedná se tedy o aroma systémy, které vystřikují tekutinu do prostoru, což je mnoha lidem nepříjemné. Přístroje mají malé rozměry a moderní design.



Způsoby použití:
Záleží na konkrétním místě, čichový marketing automaticky neznamená, že se provoní celé místnosti, někdy je vhodné vytvořit jen Welcome efekt, tedy uvítací efekt pro každého nového hosta či zákazníka, který přichází, ale i odchází. Nejčastěji se používá v hotelech, případně v restauracích. Je běžné, že v jedné budově se použije více druhů vůní. Třeba u větších hotelů je vhodná jiná vůně v relax zoně, na pokojích, na recepci, atd. K distribuci vůní se používá různých způsobů dle možností ovoňovaného prostředí, jako třeba klimatizace, větráčky na přístrojích nebo proudění vzduchu, které se předem otestuje.

 

Místa vhodná k používání aroma marketingu:
Obchody, hotely, restaurace, pasáže, banky, kanceláře, obchodní centra, lékárny, autosalóny, kasína už jsme zmiňovali, ale aroma marketing lze používat i v autobusech, vlacích, při bilboardech, na dopravních zastávkách, atd.

 

Pohlcování zápachu:
Prostory, kde je nepříjemný zápach umíme také efektivně vyřešit. Naše vůně obsahují látky, které zápach neutralizují, tzv. pohcovače pachu, takže se vůně nemíchá se zápachem a nevzniká nějaké neidentifikovatelné aroma, což se děje u jiných způsobů ovonění při aplikaci aroma marketingu.



Vůně:
Máme k dispozici velké množství vůní, portfolium se stále rozšiřuje. Lze si nechat vůně vyvinout na míru. Vůně pro ovonění prostor dělíme do kategorií na přírodní, květinové, ovocné, citrusové, exotické, čistota a svěžest, aromaterapie, gurmánské.
Vůně se mohou následně použít i do dalších produktů. Jako třeba bytové difuzéry, aromatické svíčky, oleje na masáže, parfém či jiná kosmetika.

Provonění interiéru koupelny a toalety

Zdraví a certifikace:
Všechny vůně mají certifikáty o zdravotní nezávadnosti! Lze použít i jen přírodní vůně.

 

Servis a testování:
I když instalace aroma systému je jednoduchá, nemusíte se o nic starat, vše vyřešíme za vás. Přijdeme, vyslechneme si vás, zhodnotíme možnosti scent marketingu, navrhneme řešení na míru a dle domluvy objednáme technika na prvotní testovací období. Obstaráme i následnou výměnu cartrige až vůně dojde. Většinou i sami víme, kdy je potřeba vyměnit starou cartrige za novou. Postaráme se o kompletní servis. Záruka minimálně 2 roky.

 

Reference:
Na požádání poskytneme reference z obchodních řetězců, hotelů, restaurací, bank, autosalónů a jiných míst našich spokojených zákazníků.

 

Ceny:
Při pronájmu cena již od 300 Kč měsíčně. Pro více informací nás kontaktujte.

 

 

Chcete vědět více? Podívejte se na stránku věnovanou smyslovému marketingu.