Smyslový marketing - ovonění prostorů - hudební a vizuální obsah

 

 

Smyslový marketing – zvýší zájem o vaše zboží či služby, a ještě zvedne prestiž vaší značky

 

 

Cíl:
Přivést nové zákazníky, udržet ty stálé, pečovat o ně a přimět je k nákupům či používání vašich služeb, a to ve stylu „Za málo peněz hodně muziky“

 Provonění prostor, jejich ozvučení a vizuální efekty

Proč u vás bude chtít zákazník nakoupit?
Ať už k vám potenciální zákazník vstoupí s jakýmikoliv pocity, pomůžeme zajistit, aby se u vás cítil skvěle a nadšeně. Probudíme v něm ty správné emoce s chutí nakoupit vaše produkty či služby a po nákupu bude odcházet s radostí, pozitivními emocemi a úsměvem na rtech. Takže se rád vrátí, a ještě o vás řekne svým známým. Toto je realita, kterou umíme!

 

Jak to uděláme?
Vysvětlili jsme, že zákazník kupuje na základě pozitivních emocí, tyto emoce u zákazníka pomůžeme vzbudit hudebním a vizuálním obsahem a provoněním prostor. Celý koncept smyslového marketingu máme podpořený případovými studiemi a našimi spokojenými zákazníky. Reference rádi dodáme.
 


Zapojte všechny smysly vašich zákazníků a zvyšte tím své tržby! Smyslový marketing se vyplatí každému!

 

 


Hudební obsah:

Proč mít ve vašich prostorách hudební obsah?
Záleží, v jakém segmentu trhu se pohybujete, a podle toho vám rádi vysvětlíme, jaké výhody bude mít hudbou ozvučený prostor.

Hudební kulisa prostor

Hudební obsah připravuje náš zkušený tým „Djs“.
Jsme online propojeni s největšími hudebními vydavateli. Ale spolupracujeme i s nezávislými autory a interprety. Toto nám umožňuje nabídnout nejširší a neomezené žánrové spektrum hudby jen pro vás na míru. Přes 70 tisíc skladeb a desítky hudebních žánrů.

Pro programování, distribuci a přehrávání hudby používáme speciální systém, který lze ovládat online přes internet.

Zařídíme veškeré záležitosti spojené s poplatky pro organizace OSA a Intergram. K tomu vám ještě poskytneme slevu z jejich ceníku na základě smlouvy, co s nimi máme.

 

 

 

 

 

Vizuální obsah:

Místo běžných statických poutačů doporučujeme využít dynamické médium, což přinese do místa prodeje interaktivitu a aktuální dění. Zákazník to ocení a bude vás brát jako inovativního obchodníka a bude se u vás dobře cítit, což povede k tomu, že o vás bude mluvit s lidmi v jeho okolí a přivede vám nové zákazníky. Jak takové aktivní médium funguje, vám rádi ukážeme.

 

 

Nejvhodnější použití vizuálního obsahu:

 

 Vizuální obsah zajišťujeme online, což umožňuje variabilní vytváření dynamických prezentací na zobrazovacích zařízeních.

 

 

Rádi pro vás připravíme:

 

 

Smart mirror - multifunkční zrcadlo

Novinkou je smart mirror. Multifunkční zrcadlo, které funguje jako běžné zrcadlo, ale navíc ukazuje dotyčnému vizuální obsah, který si sami určíte, čímž efektivně předáte zákazníkovi potřebné informace. Smart mirror je nevšední záležitost, takže si jí všimne většina lidí, čímž zajistíte nepřehlédnutelnost vysílaného obsahu. Multifunkční zrcadlo je vhodné na toalety, do výtahů, lobby, hotelových pokojů, atd.

Vzdálená správa Smart mirror online je samozřejmostí.

 

 

Kontaktujte nás, konzultace zdarma, navrhneme vám řešení na míru.